Filmer jag älskar!

Här har ni några filmer jag älskar! Ingen ordning :)
 
Filmen var så bra igår så att jag behövde ta med den! Och jag såg hela i alla fall ;)
 
Tumblr_lp5gxnitco1qfuzh4o1_1280_large
Never Say Never blir aldrig uttjatad, eftersom jag är en så stor belieber!
 
Tumblr_loakmcjgjm1qes374o1_500_large
Alla Harry Potter filmer! Här finns dock inte Deathly Hallows part 2 :s
 
51je5yuprml._sl500_aa300__large
Hungerspelen såklart! Filmen finns inte på DVD än :/
 
Atwtkxxceaaazox_large
Och så är jag ju en stor directioner också! Och det är ett stort + att se killarna shirtless i filmen. ;)
 
760334-10-1329767733640_large
Monte Carlo! Selena Gomez är en riktigt bra skådespelare :)
 
Och så älskar jag givetvis alla disney filmer ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0