Lizzie McGuire The Movie

Trots min kärlek till disney har jag inte sett alla disney filmer än. Så jag bestämde mig för att se en jag inte sett. Så jag såg filmen "Lizzie McGuire The Movie". Den påminner mycket om Monte Carlo, faktiskt. 
 
 
Filmen handlar om Lizzie, som åker till Rom på skolresa. Där träffar hon Paulo, en världskändis som är med i duon "Paulo och Isabella". Men Isabella, hon som han sjunger med, är borta, och eftersom Lizzie liknar henne så mycket så ber Paulo henne att ta Isabellas plats under en gala. Filmen är riktigt bra, den fick mig att fnissa och slutet var.. oförutsägbart.. om ni frågar mig. :)
 
Rekommenderar!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nästa gång kan vi se på film tillsammans, syrran :)

Svar: Haha, ja ;)
Neah

2012-07-14 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0